9 bahan herbal dengan Manfaat alami yg mudah didapat


Mengandung 9 herbal vital utk wanita,baik sekali diminum utk wanita sehabis melahirkan, selain dapat mengencangkan otot vagina anda, produk ini jg dpt merawat rahim anda kembali sehat seperti sedia kala (sebelum melahirkan), baik sekali sbg antioksidan, antikanker, membuat aura wajah anda berseri,badan menjadi segar (tdk cepat lelah,letih) dll.
Bidadari dikomposisikan dengan 9 (Sembilan) bahan alami mewah seperti berikut :

1.Madu Asli
kaya dengan zat penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh. Tubuh menjadi segar dan tdk cepat lelah, letih dan lesu.

2.Sirih
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan (masuk angin), lemah badan, tenggorokan serak/sakit, bau mulut dan lain-lain masalah mulut (seperti sariawan dll), hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu merawat rahim dan saluran peranakan.

3.Akar Serapa
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya rumput fatimah dan lain-lain). Sangat berguna untuk membina rahim, mengetatkan vagina dan meningkatkan system kemutan/empot.

4.Rumput Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim.

5.Kurma
Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan/otak, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

6.Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanker dan mengetatkan vagina.

7.Serai
Kandungan `CitralĂ‚’ di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal/pegal2 dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan sebah/mual dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.


8.Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

9.Asam Jawa
Kandungan `FlavonoidĂ‚’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh/keringat. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

Khasiat :
  1. Membantu mengatasi keputihan dan menghilangkan bau tak sedap
  2. Merawat rahim
  3. Mengecilkan otot vagina
  4. Menguatkan sistem kemutan (mpot ayam)
  5. Memberi kesan positif pada pasangan (suami) ketikan berhubungan intim
  6. Menambah kolagen dalam tubuh
  7. Mengencangkan kulit dan mencerahkan wajah
  8. Mengencangkan payudara
  9. Menambah tenaga dengan cepat
  10. Membantu Merawat luka setelah operasi
  11. Menjadi solusi KHUSUS bagian 'DALAM" kewanitaan 
  12. Sebagai anti kanker terutama kanker rahim/serviks

0 comments:

Post a Comment